Рекламация при несъответствие на стока/услуга с договора за продажба
До ....................................
(наименование на търговеца, от който е
закупена стоката/услугата)
адрес: ................................
РЕКЛАМАЦИЯ
от ...................................,
ЕГН ..................................,
с адрес: .............................,
телефон за контакт ....................
УВАЖАЕМИ ...............................,
На .................. г. от Ваш търговски обект, а именно магазин на ул. ".....................", № ...., в гр. ........................, закупих следното: ..................... (описва се стоката или услугата, която не съответства на договора за продажба). Същата не съответства на договора за продажба, което установих едва на .................... г. след като ......... ............. (посочва се кога и при какви обстоятелства е установено несъответствието), което несъответствие се изразява в следното: ............. ............................ (описва се подробно).
Видно от съществения характер на несъответствието, стоката/услугата не може да се ползва по предназначението, за което е закупена, поради което и на основание чл. 124 от ЗЗП, моля да: ................... (посочва се какво точно иска потребителя, измежду възможностите по чл. 124 от ЗЗП).
С оглед установяване на изложеното, прилагам:
1. Копие от фактура и касова бележка за покупката;
2. ........................................................
.................. С уважение:
(дата) (подпис)
Няма коментари:
Публикуване на коментар