III. Съгласие за предоставяне на лични данни от титуляр:
Във връзка със Закона за защита на личните данни декларирам съгласие да предоставя на УниКредит Булбанк АД горепосочените в това Искане лични данни и копие от документа за самоличност по повод предоставянето ми на права на пълномощник в услугата Булбанк Онлайн.
- подписване на настоящото Искане, неразделна част от Договора за „БУЛБАНК ОНЛАЙН”, КЛИЕНТЪТ потвърждава, че доброволно е предоставил своите лични данни и данните на упълномощените от него лица и дава изричното си съгласие Банката да съхранява, обработва и използва личните му данни и тези на упълномощените от него лица, като се съгласява и оторизира Банката да предоставя информация, представляваща банкова тайна или лични данни за КЛИЕНТА и упълномощените лица на нейни адвокати, счетоводители, одитори и други външни консултанти и лица, в договорни отношения с Банката, както и на други финансови институции в страната и в чужбина в случаите когато те принадлежат към същата банкова група или са свързани с Банката лица по смисъла на приложимото право, включително за целите на предлагането на банкови продукти и услуги и проучвания относно предлаганите от Банката продукти и услуги.
Декларирам/ Декларираме, че съм/сме запознат/ запознати и приемам/ приемаме Общите условия за ползване на “Bulbank Online”, както и инструкциите за работа в системата.
Подпис на титуляра/ пълномощника: ……….……………………..……
(При получаване на ПИН плика на титуляр от негов пълномощник се прилага копие на пълномощното).
Следващите полета се попълват от банков служител
Дата на приемане на искането от клиента: ⬜⬜.⬜⬜.⬜⬜⬜⬜
Към Искането има следните приложения: |
Приложение 1 – |
⬜ |
броя |
|
Приложение 2 – |
⬜ |
броя |
||
Други документи – |
⬜ |
броя |
||
Име на служителя, приел искането: |
Тел: |
|||
Име на служителя, проверил искането: |
Инструкции за попълване на “Искане за ползване на Булбанк Онлайн”:
Уважаеми клиенти, коректното попълване на Искането за ползване на “Булбанк Онлайн” ще спомогне да получите регистрация максимално бързо и точно. Благодарим Ви!
- Изберете правилно вида на действието, което искате да се извърши:
1.1. Първа регистрация – избира се при първоначална регистрация за услугата;
1.2. Промяна - при включване или изключване на пълномощници и/или сметки и/или промяна в правата по сметки;
1.3. Блокиране/ Възстановяване - при желание за временно блокиране/ възстановяване на достъп до услугата;
1.4. Изключване - при цялостно прекратяване на регистрацията;
1.5. Преиздаване на ПИН плик - при искане за възстановяване на потребителския достъп до услугата;
1.6. Булбанк Онлайн/ Мобилно банкиране – Избира се за коя услуга се отнася искането.
2. В секция „I. Данни за титуляра“ (I. Данни за пълномощника) се попълват данните на физическото лице, титуляр/пълномощник по сметките, които ще се абонират за ползване в услугата. Клиентски номер се попълва само ако пълномощника е регистриран в основната банкова информационна система. В „Получаване на потребителско име и парола“ клиента попълва дата и час на получаване на потребителско име и парола. Получават се в запечатан ПИН плик:
2.1. Лично от титуляра за себе си и всички пълномощници;
2.2. Нотариално упълномощен представител на титуляра или всеки пълномощник в услугата за всеки ПИН плик, който следва да се получи.
3. В секция „II.Права по сметки в “Булбанк Онлайн“ се посочват сметките, които ще бъдат регистрирани за услугата със съответните права:
3.1. Пасивни права – вижда само информация по сметката;
3.2. Активни права – може да подписва нареждания от сметката самостоятелно, да вижда информация по сметката и да въвежда нареждания от нея;
3.3. Групов подпис – При желание от страна на клиента Банката предоставя възможност за групово подписване (може да подписва нареждания от сметката, но само заедно с други пълномощници) на нареждания в услугата „Булбанк Онлайн”. При наличие на повече от двама подписващи се използва писмо свободен текст за описване на възможните комбинации от подписи на пълномощници и/или лимити. При наличие на технически възможности в “Булбанк Онлайн” за тяхната реализация, правата ще Ви бъдат предоставени.
3.4. Лимити – посочват се във валутата на сметката и може да бъде на документ, дневен и седмичен. Ако лимити не са попълнени се счита, че подписването е възможно независимо от сумата на нареждането за услугата или до лимитът определен от Банката за услугата „Мобилно банкиране”.
3.5. При необходимост от добавяне на още сметки на титуляр/ пълномощник се попълва Приложение 2 към настоящото искане.
- При необходимост от предоставяне на права на упълномощени от титуляра лица да бъдат регистрирани за услугата и/или добавяне на още сметки на титуляра или негов пълномощник се попълва Приложение 1 към настоящото искане за всеки отделен пълномощник.
5. В секция „III. Съгласие за предоставяне на лични данни на титуляр“ с подписването на Искането клиента заявява своето съгласие да предостави личните си данни. При несъгласие за предоставяне на личните си данни Банката не предоставя услугата.
- Посочената дата и час на получаване на потребителски имена и пароли/ код за активиране на достъпа се счита за начало на договорните отношения между титуляра и Банката по отношение ползването на услугата “Булбанк Онлайн” и/или „Мобилно банкиране“.
- Приложенията към Искането се използват само при необходимост и не се разпечатват ако няма да бъдат попълвани:
7.1. Приложение 1 – попълва се за добавяне на пълномощник на титуляра. За всеки следващ пълномощник се използва отделно Приложение 1;
7.2. Приложение 2 – попълва се при необходимост за Анулиране на цифров сертификат/отрегистриране на УЕП и/или Обединяване на клиентски профили и/или Блокиране/възстановяване на достъп до услугата и/или Преиздаване на Пин плик. За титуляра и отделните пълномощници се попълва отделно приложение 2.
7.3. Приложения 1 и 2 могат да се използват самостоятелно при необходимост без да се попълва Искане за ползване на услугата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар