сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Бразилия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението на бразилците към и на действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на бразилския потребител се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от бразилски потребители
  • Ключови изводи и последствия: рецесивното въздействие върху начин на живот на бразилците все още не отговаря напълно на желанието да се приеме наличието на рецесия.
  • Тенденция: Бразилците остават оптимистични въпреки признаването на спад, засягащ и Бразилия
  • Бразилците са като цяло доволни от качеството им на живот, въпреки че са разделени по отношение на цялостната перспектива пред страната си.
  • Ключови изводи и последици: настроенията на бразилците към перспективите пред страната са леко обезсърчителни, но те остават относително оптимистични към качеството на живота им.
  • Тенденция: бразилските потребители имат умерен оптимизъм към финансовата си сигурност и са оптимисти за бъдещето на икономическите перспективи.
  • Удовлетвореността от финансово състояние е ниска сред бразилските потребителите, независимо от по-широкото доверие в икономическата ситуация.
  • Възприятия за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища в Бразилия са песимистични в различна степен, но е налице значителен оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Бразилците управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Бразилците правят големи усилия да спестяват и все още се стремят да бъдат по-малко склонни към кредит.
  • Ключови изводи и последици: Бразилците признават, че рецесията е факт, но са оптимистично настроени за състоянието и бъдещото възстановяване.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на бразилците, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у бразилските граждани са спаднали в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: бразилците съобщават за повишаване на стреса и умората на фона на икономическия спад, но са уверени, че това няма да продължи до края на 2009 г.
  • Наблюдение: Бразилски потребители стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза.
  • Бразилските потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки.
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, когато бразилски потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност у бразилците се задълбочава и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха, защото бразилските купувачите се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Бразилските потребители започват да се отказват от някои от любимите си марки, тъй като те правят по- обмислен избор.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за бразилските купувачи, особено в криза
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност сред бразилците, в комбинация с настоящите отразяващи модели на потребление, е в състояние да създаде оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини. Но предпочитаните марки от потребителите и възприетата разлика в качество действа като бариера за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: бразилски потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Бразилските потребители възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Не много бразилски купувачи намират марките собственост на магазините за идентични на тези, собственост на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома е налице, но все още не се материализирала нарасналата конкуренцията в сектора на храните и безалкохолни напитки между марките, собственост на магазините и водещите на пазара марка.
  • Наблюдение: Значителното мнозинство от навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните с тях продукти сред бразилците са устойчиви на рецесията.
  • Повече от три четвърти от бразилските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или такива за лична хигиена в Бразилия не е направило значителни промени с цел пестене на пари в начина на пазаруване и ползването на подобни продукти.
  • Бразилците до голяма степен са или незапознати, или безразлични към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: навиците на бразилците при покупката на продукти за здравето и красота са повлияни от силното желание на хората да изглеждат възможно най-добре.
  • Наблюдение: моделите предпочитанията при консумация на алкохол на бразилците не са се променили значително по време на криза
  • Бразилските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Бразилските консуматори на алкохол са станали по-съзнателни за стойността при изборът на алкохолни продукти за домашна употреба или навън през 2008-09г.
  • Марки алкохол, собственост на магазините, не са толкова широко разпространени в Бразилия както в други страни, което води до несигурност на данните спрямо сравнителното им качество срещу маркови еквиваленти.
  • Бразилските консуматори на алкохол са по-загрижени относно качеството на алкохолни напитки и са по-малко повлияни от имиджа на марката.
  • Ключови изводи и последици: има малка или почти никаква промяна за около шест от всеки десет бразилски консуматори на алкохол, което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: бразилците предпочитания при продуктите за поддръжка на дома са силно оформени от ценовата съзнателност независимо от икономическия спад.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за бразилците при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Бразилия е малък, но потенциално доходоносен предвид желанията на купувачите за повече стойност.
  • Ключови изводи и последици: бразилците свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите им неприязън към домакинската работа, ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Повече от една трета от бразилските потребители смятат, че страната е в рецесия, но относително малка част от тези силно подкрепят тази теза.
  • Един на четири бразилски потребители е на мнение, че начина му на живот не се е променил в контекста на икономическия спад.
  • Бразилските потребители са разделени по отношение на перспективите пред страна си, но това не влияе толкова силно на тяхното възприятие по отношение на качеството на живот.
  • Положително мнение на бразилците за общата насока на страната са се подобрили през последните десет години, но все още е изразен обществения скептицизъм.
  • През цялата 2008 г. и 2009 г., бразилците са изказвали значително по-позитивност за икономическата ситуация в страната в сравнение с гражданите на САЩ.
  • Бразилците, след като постигнали по-добро благоденствие, все по-добре се отнасят към свободна пазарна икономика.
  • Близо половината от бразилски потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние.
  • Негативизма на бразилците по отношение на икономиката като цяло е по-голям от този, насочен към личното им състояние.
  • Повече от половината от бразилците очакват икономическите условия и на финанси на техните собствени домакинства да се подобрят в периода април - октомври 2009 г. и много от тях също се чувстват доволни от сигурността в работните си места.
  • Бразилците гледат с много силен оптимизъм към 2010г., уверени в бъдещето на икономиката.
  • Бразилските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато две от пет лица, съобщават за трудности при плащането на всички сметки.
  • Бразилците са станали по склонни на кредит и изразяват намаляващо желание да спестяват пари.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес сред бразилците
  • Бразилците са склонни към умора, докато почти една четвърт са имали влошаване на баланса между работата и личния живот в периода Октомври 2008 до април 2009 г.
  • Почти един на всеки четирима бразилски граждани е станал по-малко щастливи през периода октомври 2008 година до април 2009г.
  • По-голямата част от бразилските потребителите са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Бразилия купуват хранителни стоки.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, когато бразилски потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват.
  • Тъй като глобалната икономическа криза се задълбочи, така също се засили степента, в която бразилските потребители са били принудени да жертват някои от любимите си марки.
  • Да бъдат забелязани с „правилната марка” е по-важно да бразилците отколкото за американските потребители.
  • В Бразилия класът на марките, собственост на магазините, играе малка роля в това, къде хората пазаруват по сравнение с глобалните тенденции.
  • По-малко от една трета от бразилските купувачи периодически си купуват марка, собственост на магазина, в опит да се спестят пари.
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Бразилците става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки бразилците купуват подчертава значението да се живее добре за по-малко пари.
  • Бразилците възприемат различните тактики им за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Промените в склонността на бразилските потребители, посочени от респондентите, по отношение на това да си приготвят вечеря у дома без полуфабрикати са станали по-малко поляризирана през 2008-09г.
  • Има леко нарастване на склонността на бразилците да си взимат понякога храна за вкъщи, но досега малко са го правили това всеки ден през 2008-09г.
  • Като цяло бразилските потребители са с отрицателно мнение да храните и безалкохолни напитки от марки, собственост на магазините, които са навлезли на техния пазар.
  • Бразилските потребители са много внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Базилиските купувачи на продукти за лична хигиена и козметика през 2008г. са станали по-съзнателни за цената и стойността, но показват слабо желание да пожертват качество.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Бразилия и на други места са много ценово съзнателни.
  • Повече от една трета от бразилските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на познати на пазара или водещи марки.
  • Бразилските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят съществени съкращения в количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред бразилските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху продажбите на алкохолни напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Бразилските консуматори на алкохол, може би повлияни от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Повече от половината от бразилските консуматори на алкохол са силно повлияни от пропорционалните оферти на алкохол напитки.
  • Само 16% от бразилските консуматори на алкохол смятат, че алкохолни напитки от марка, собственост на магазина, са добра алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Бразилците до голяма степен не разпознават или са без опит в консумацията на алкохолни напитки от марки, собственост на магазини.
  • Въпреки че бразилските консуматори на алкохол са ценово съзнателни, марката става все по-важна.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за бразилците при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • През 2008 г. изборът на продукти за поддръжка на дома и перилните препарати е бил обусловен от засиленото отчитане на цената / стойността, но потребителите в Бразилия показват постоянен интерес към качество, базирано на ефективността.
  • Бразилците ценят чистотата, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Повече от три четвърти от бразилците често купуват продукти за поддръжка на домакинството, въз основа на стойност за парите.
  • Един от всеки петима бразилци редовно купува стоки за поддръжка на домакинството от марка, собственост на вериги магазини, за да спестят пари.
  • Малка част от бразилците намират продукти за поддръжка на дома и перилни препарати с марки, собственост на магазина като по-добри от марковите еквиваленти.
  • Всекидневното ценови промени са привлекателна форма за много бразилски потребители, които преподреждане техните покупки на фона на забавянето на икономическия растеж.
  • "Карфур" е подчертаване стойностните придобивки за бразилските потребители.
  • Пазаруване строго от списък навярно ще се повиши по време на рецесия и това би могло да се превърне в ключово поведение на потребителите, което да се таргетира.
  • Бразилски търговци на дребно променят техните карти за лоялни клиенти, за да осигурят по-разширено предлагане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)