понеделник, 17 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Холандия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на нагласите на холандските потребители към и на действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на холандските потребители през 2008-09 се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от холандските потребители
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите не отговаря на нейното въздействие върху начин на живот на холандските потребители
  • Тенденция: Холандски граждани все още оценяват тяхното качество на живот, въпректи че те са съзнателни за влошаващата се икономическа ситуация
  • Холандските граждани обикновено са песимистични за това как се развиват нещата и изглежда, че това се отразява отрицателно на възприятията им за качество на живот
  • Ключови изводи и последици: настроението към перспективите на страната на холандското общество е още повече обескоражителна тъй като икономическата криза се задълбочи, но холандските граждани остават доволни от качеството си на живот
  • Тенденция: Холандските потребители са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореността от финансовото състояние е ниска сред холандските потребители, но негативните настроения са по-ниски, отколкото потребителите от други дъжави
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на недвижими имоти в Холандия всички се влошиха през 2008-09 и има само ограничен оптимизъм към последните дни на 2009 г.
  • Холандските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Холандските потребители правят по-големи усилия да спестяват, докато негативните нагласи към кредитното преобладават.
  • Ключови изводи и последици: Холандските потребители са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има съвсем малко оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Световната финансова криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на холандските потребители, а нивата на стрес и лично щастие спадат.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у холандските граждани, не са били значително обезсърчаващи от световната икономическа криза
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Нидерландия не демонстрират значителна нужда от емоционална и физическа подкрепа.
  • Наблюдение: Холандските потребители, в резултат на световната икономическа криза, стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Холандски потребители стават все по-съзнателни за стойността в условията на икономическа криза и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, къде холандските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: съзнанието за стойност сред холандските потребители се засили, макар и по-малко, отколкото на други места, и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Съзнанието за качество и сравнително сигурните Холандски купувачи се опитват да останат верни на марката, въпреки отрицателното влияние на икономическия спад
  • Холандските потребители не са склонни да се откажат от някои любими марки, въпреки че обмислят избора си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за холандските купувачи в икономическия спад.
  • Ключови изводи и последици: марка, собственост на магазина, се харесва на стойностно осъзнатите холандски купувачи, но те са останали до голяма степен верни на любимите си марки
  • Наблюдение: Холандските потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Холандските потребители възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки
  • Много холандските купувачи считат храни и напитки от марка, собственост на магазина, като идентични с известните маркови еквиваленти.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от холандските потребители навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните с тях са устойчиви на рецесията.
  • Повече от половината от холандските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Холандия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Холандските потребителите до голяма степен са наясно, или безразлични към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: за холандските потребители моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол от холандските потребителите и техните предпочитания не са се променили значително по време на кризата
  • Холандските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Холандските консуматори на алкохол изглежда стават по-съзнателни за стойността за техния избор на алкохолни напитки в дома им, отколкото техните решения навън.
  • Марки алкохол, собственост на магазините, са сравнително известни в Холандия, но потребителите все още изразяват несигурност относно сравнителните им качество относно марковите еквиваленти
  • Холандските консуматори на алкохол са по-загрижени относно качеството възприятие на алкохолните напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката.
  • Ключови изводи и последици: има малка или почти никаква промяна за около осем от десет холандските консуматори на алкохол, което предполага, че предпочитанията и навиците за алкохола в страната са до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Предпочитанията на холандските потребители за продукти за поддръжка на дома са силно оформени от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад
  • Ценово ръководената стойност е все още най-влиятелният фактор за холандските клиенти при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Холандия е малък, но потенциално изгоден предвид желанието на купувачите за стойност.
  • Ключови изводи и последици: Холандските потребители свързват хигиената и чистота, с доброто самочувствие и това ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Над три четвърти от холандските потребители смята, че страната е в рецесия през април 2009 г.
  • Холандците усещат ефекта от кризата по-малко, отколкото в други страни
  • В разгара на световната икономическа криза, холандските потребители остава сравнително самонадеяни относно усещането им за собствената им покупателната способност
  • Холандските потребителите по своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в страната, но до голяма степен остават доволни от цялостното им качество на живот
  • Холандския БВП и потреблението на домакинствата е регистрирал отрицателен растеж през първата половина на 2009 г.
  • През 2009 г. холандските граждани са станали малко амбивалентни за личното им финансово състояние
  • Холандския негативизъм по отношение на икономиката като цяло е по-голям от този, посочен към личното им положение, което отразява сравнително висока устойчивост на холандските потребители
  • Само 20% от Холандските потребители очакват икономическите условия да се подобрят до октомври 2009 г.
  • Сред холандските потребители и индустрията доверието показва признаци на отлепяне от дъното през второто тримесечие на 2009 г.
  • Холандските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета от лицата признават за трудности при плащането на всички сметки
  • Холандските потребители изразяват продължаващо нежелание да използват кредит, за да поддържат техния начин на живот и увеличаване на желанието да се спестят пари
  • Икономическият спад в Холандия също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес
  • Холандските потребители са склонни към умора, но малцина възприемат, че са преживели влошаване на баланса между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009 г. и малцина очакваха този сценарий да се влошава
  • Няколко холандски граждани са станали по-малко щастливи, докато финансовата криза се засилва през 20008-09
  • По-голямата част от холандските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Холандия пазаруват.
  • Холандските потребители не са били особено активни в промяна на подхода си към пазаруването, за да се спестят пари
  • Дори и като спадът се засилва, съзнателните за качеството холандски потребители са се опитали да поддържат своите предпочитания за марка в по-голяма степен, отколкото хората в световен мащаб
  • Половината от купувачите в Холандия редовно купуват марка, собственост на магазина, с цел да се спестят пари
  • Асортиментът на стоки с марка, собственост на магазина, играе роля за това, къде хората пазаруват, не само в Холандия, но в световен мащаб
  • Асортимента на марките, собственост на магазините, е важен за холандските клиенти при оформяне на тяхното съображение за стойността срещу парите.

  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Холандски на потребителите става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки Холандските потребители купуват, потвърждават влиянието на качеството и цената в общото им решение
  • Холандските потребители са фокусирани към качеството и цената при купуването на храна
  • Холандските потребители възприемат различни тактики, за да намалят разходите си за храна и напитки, без никоя от тях да е в значителна степен
  • Има малка промяна в посочените от респондентите склонност за Холандските потребители да си готвят вечеря у дома си без полуфабрикати
  • Има малка промяна в посочените от респондентите склонност на холандските потребителите да взимат храна за вкъщи.
  • Холандските потребители са разделени в становищата си за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с еквивалентните продукти от марки на вериги магазини.
  • Холандските потребители са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Холандски купувачи на продукти за лична хигиена и козметика стават все по-съзнателни за цената и стойността, но през 2008 г. показват слабо желание да жертват от качеството.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Холандия и на други места са много ценово съзнателни.
  • Близо две трети от Холандските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки.
  • Холандските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят съществени съкращения в количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред холандските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09, макар и не в значителна степен
  • Холандските консуматори на алкохол, може би повлияни от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Близо една четвърт от холандските консуматори на алкохол са силно повлияни от промоционалните оферти на алкохол напитки.
  • Повече от една трета от холандските консуматори на алкохол вярват, че марка алкохолни напитки, собственост на магазина са добри алтернативи на водещите на пазара или известни марки
  • Холандските консуматори на алкохол са най-склонни да бъдат скептични по отношение на марка бира, собственост на магазина в сравнение с вина и спиртни напитки.
  • Въпреки че холандските консуматори на алкохол са ценово съзнателни, марката е все по-оформяща техните предпочитания.
  • Ценово определената стойност е все още най-влиятелният фактор за холандски продукти за дома и перилни препарати
  • През 2008г.изборът на битовите продукти и перилни препарати са направени с по-голямо внимание на цена / стойност, но потребителите показват постоянно желание за качество и ефективност
  • Холандските потребители ценят чистотата, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Две трети от потребителите в Холандия са често купувачите на продукти за поддръжка на домакинството, въз основа на стойността за парите
  • Четири от десет Холандски потребители редовно купуват стоки за поддръжка на домакинството с марки, собственост на магазините, за да спестят пари
  • Малка част от холандските потребители считат продуктите за поддръжка на домакинството и перилните препарати с марки, собственост на магазините, като по-добри от марковите еквиваленти

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)