сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Австралия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението на австралийците към и на действителното потребление е от жизненоважно значение.
  • Вътрешното усещане за рецесия на потребителите в Австралия се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия.
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от австралийските потребители.
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начин на живот на австралийците.
  • Тенденция: Ниското доверие на потребителите се отразява като обща негативна перспектива сред австралийските потребители.
  • Австралийците са като цяло доволни от качеството им на живот, въпреки че разделени по отношение на цялостната посока на държавата.
  • Ключови изводи и последици: настроението у австралийците към перспективите на страната е леко обезсърчително, но те остават относително оптимистични към качеството на живота им.
  • Тенденция: Австралийските потребителите са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореността от финансово състояние е нисък сред австралийските потребители.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, финансовото състояние и в пазара на жилища в Австралия всички са се влошили и има само ограничен оптимизъм за шест месеца напред.
  • Австралийците управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Австралийците правят големи усилия да спестяват и все още се стремят да гледат с по-малко нежелание към кредитите.
  • Ключови изводи и последици: австралийци са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на австралийците, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у
  • Нивата на щастие у австралийски граждани са намалели в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: австралийци са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Австралийски потребителите стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза.
  • Австралийските потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки.
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние на това къде австралийски потребителите купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още също има значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание стойност на австралийците се е засилило и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха, тъй като Австралия купувачите се отказват марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Австралийски потребителите започват да се отказват от някои от любимите си марки, тъй като те обмислят изборите си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за купувачите в Австралия в икономическия спад.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност на австралийците, в комбинация с настоящите отразяващи модели на потребление ще създаде оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: Австралийски потребителите се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Австралийски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Много австралийски купувачите считат храни и напитки от марка, собственост на магазина, като идентични с известните маркови еквиваленти.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от австралийците навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните са устойчиви на рецесията.
  • Почти половината от австралийските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Австралия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Австралийците до голяма степен не знаят или са безразлични към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: режима на австралийците за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол и преференции на австралийците не са се променили значително по време на кризата.
  • Австралийски консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Австралийски консуматори на алкохол изглежда стават по-съзнателни за стойността при избора си на алкохол за вкъщи, отколкото техните предпочитания, когато са в заведение.
  • Марки алкохол, собственост на големите магазини, не са толкова широко разпространени в Австралия, както в други страни, което води до несигурност в сравнимостта на качество им с марковите еквиваленти.
  • Австралийски консуматори на алкохол са по-загрижени относно качествените препоръки на алкохолни напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката
  • Ключови изводи и последици: има малка или почти никаква промяна за около седем от всеки десет консуматори на алкохол в Австралия, което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: австралийските предпочитания за продукти за поддръжка на домакинството са силно повлияни от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за австралийците при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Австралия е малък, но потенциално доходоносен предвид желанията на купувачите за повече стойност.
  • Ключови изводи и последици: австралийците свързват хигиената и чистота, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите им неприязън към домакинската работа, ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Повече от две трети от австралийските потребители смятат, че страната е в рецесия, но относително малка част от тези пълно съгласие
  • Един от четирима австралийски потребителите смята, че начина им на живот не се е променил в контекста на икономическия спад.
  • Австралийските потребители са разделени по отношение на перспективите на страната си, но това не се е отразило сериозно на тяхното разбиране по отношение на качеството на живот.
  • Повече от една трета от австралийските потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние.
  • Австралийците имат негативно отношение към икономиката като цяло, отколкото към личното им състояние.
  • Само 19% от австралийците очакват икономическите условия да се подобрят в периода април - октомври 2009 г. и 15% мислят същото за жилищния пазар.
  • Австралийските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки.
  • Австралийците не са по принцип склонни да поддържат тяхната зависимост от кредити и изразяват нарастващо желание да спестят пари.
  • Един на всеки пет австралийци използват кредитни карти за заплащане на хранителни стоки и да се хранят навън.
  • Икономическата криза също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес сред австралийците.
  • Австралийците са склонни към умора, докато почти една четвърт са имали влошаване на балансът между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008г. до април 2009г.
  • Почти един на всеки четири австралийски граждани е станал по-малко щастливи в периода октомври 2008 г. до април 2009 год
  • По-голямата част от австралийските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Австралия пазаруват.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе къде австралийски потребителите купуват хранителни стоки и как те пазаруват.
  • Със засилването на спад, се засили и степента, до която потребителите са били принудени да жертват някои от любимите си марки.
  • Асортиментът в стоки с марка, собственост на магазина, играе роля за това къде хората пазаруват, не само в Австралия, но в световен мащаб.
  • Почти една трета от австралийските купувачи периодически си купуват марка, собственост на магазина, в опит да се спестят пари.
  • Потребителите имат все повече възможности да проучват цените сами, улеснени от нови инициативи за прозрачно ценообразуване като тази, предлагана от GROCERYchoice в Австралия. (Между другото същата е вече затворена)
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Австралийците става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки избор през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки австралийците купуват също показва, че ценовата съзнателност оформя изборите, които правят.
  • Австралийски потребителите възприемат различни тактики за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Има малка промяна в реалните респонденти за склонността на потребителите в Австралия да си готвят вечеря у дома без полуфабрикати през 2008-09.
  • Има малка промяна в склонността на австралийците да ядат храна за вкъщи храна в дома си през 2008-09.
  • Австралийски потребителите са разделени в техните мнения за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с еквивалентните продукти с марки на вериги магазини.
  • Австралийски потребителите са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Австралийските купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване през 2008г. са станали по-съзнателни за цената и стойността, но показват слабо желание да пожертват качество.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Австралия и на други места са много ценово съзнателни.
  • Близо една трета от австралийските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки.
  • Австралийските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят значителни съкращения на количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред австралийските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Австралийски консуматори на алкохол, може би повлиян от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Повече от една трета от австралийските консуматори на алкохол са силно повлияни от пропорционални оферти на алкохол напитки.
  • Само 15% от консуматорите на алкохол в Австралия смятат, че друга алкохолни напитки с марка на верига магазини са добри алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Австралийците са до голяма степен не са запознати или без опит в консумацията на алкохолни напитки от марки, собственост на магазини.
  • Въпреки че в Австралия консуматори на алкохол са ценово съзнателни, марката също силно формира техните предпочитания.
  • Потребителна стойност, определена от цената, е все още най-влиятелният фактор за австралийците при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • През 2008 г. австралийските потребители, при покупката на стоки за домакинството и перилни препарати, правят своя избор с повече внимание за разходите / стойността, но те също показват желание за качество, базирано на ефективността.
  • Австралийците ценят чистота, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Повече от две трети от австралийците са чести потребителите на продукти за поддържание на домакинството, въз основа на стойност за парите.
  • Едва малко над един от всеки пет австралийци редовно купуват стоки за грижа за домакинството от марки, собственост на вериги магазини, за да спестят пари.
  • Малка част от австралийците намират продукти за домакинството и перилни препарати от марки, собственост на вериги магазин, да бъдат по-добри от марковите еквиваленти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)