четвъртък, 20 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Русия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия на Руските потребителите на действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на руските потребители се отразява като широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия.
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от руските потребители
  • Ключови изводи и последствия: за Вътрешното усещане за рецесия е накарала руските потребители да приемат песимистично отношение към по-широката икономическа ситуация и влиянието ѝ върху начина им на живот през 2009 г.
  • Тенденция: Икономическият спад прави много руснаци по-песимистични пред лицето на попадащ просперитет.
  • Руснаците обикновено са по-недоволни от живота си, отколкото потребителите в други страни.
  • Ключови изводи и последици: настроението към перспективите в руското общество , е обезсърчаваща през 2008-09, като по-малко от една четвърт изразяват изрично задоволство от качеството на живота си.
  • Тенденция: руските потребители са песимисти за финансовата им сигурност и бъдещите икономически перспективи.
  • Удовлетвореност от финансовата ситуация е ниска сред руските потребители и се е влошило през 2009 г.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, финансовото състояние и пазара на недвижими имоти в Русия са песимистични в различна степен, с малко оптимизъм за шест месеца напред.
  • Руснаците управляват финансите си по-внимателно, но приемат по-предпазлив подход към разходите в сравнение с други народи.
  • Руснаците правят големи усилия да спестяват и все още се стремят да бъдат по-малко неохтни към на кредитите.
  • Ключови изводи и последици: Руснаците са загубили задоволството от тяхното финансово положение и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на руснаците, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивата на стрес сред респондентите засилени по време на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у на руските граждани, са спаднали в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Русия са в по-голяма нужда от емоционално и физическо "подпомагане".
  • Наблюдение: Руските потребители стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза.
  • Руските потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки, макар и не непременно чрез цената промоции.
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, когато руските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: стойностното съзнание на руснаците се задълбочи и се отразява на избора им къде пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха за руските купувачи, които се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Руските потребители започват да се отказват от някои от любимите си марки, тъй като те правят по-„внимателен” избор.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за руските купувачи, особено в криза
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойността на руснаците, заедно с техните текущи отразяващи модели на потребление, имат потенциал за създаване на оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: руски потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Руските потребители възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Много от руските купувачи считат храната и безалкохолните напитки от марки, собственост на вериги магазини, за идентични с еквивалентите на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е появил, но засилената конкуренция в храните и безалкохолните напитки между марките, собственост на магазините и тези на водещите производители все още не се е проявила напълно.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от руските потребители изборът на козметика и свързаните продукти са" устойчиви на рецесия".
  • Близо три четвърти от руските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Русия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Руснаците имат поляризиращи отношение към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: за руските потребители навиците за здраве и красота са повлияни от силно желание да изглеждат по най-добрия начин.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол и предпочитания сред руските потребители, не са се променили значително по време на криза
  • Руските консуматори на алкохол не направили съществен намаления на количеството алкохол, които те консумират.
  • Руските консуматори на алкохол не са станали значително по-съзнателни за стойността при избор на напитки нито в дома им, нито извън него алкохолни през 2008-09.
  • Марки на алкохол, собственост на магазините не са толкова широко разпространени в Русия както в други страни, което води до несигурност за сравнителните качества срещу маркови еквиваленти.
  • Руските консуматори на алкохол са по-загрижени относно възприемането на качеството на алкохолните напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката.
  • Ключови изводи и последици: има малко, ако някаква, промяна в моделите на употреба на алкохол за повечето руски консуматори на алкохол, което предполага, че до голяма степен алкохолът е " устойчиви на рецесията."
  • Наблюдение: предпочитания при покупката на продукти за поддръжка на домакинствата при руснаците са силно повлияни от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад
  • Ценово ръководени стойности е все още най-влиятелният фактор за руснаците при покупката на продукти за поддръжка на домакинството и перилни препарати, но предпочитания отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Русия е малък, но потенциално изгодни, поради желанието на купувач за стойност.
  • Ключови изводи и последици: руските потребители свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • През април 2009 г., над три четвърти от руските потребители вярват, че тяхната страна е в рецесия
  • Все повече руснаците вярват, че рецесията е променил начина им на живот през 2009 г., отколкото през 2008 г.
  • Като цяло руските потребители са по-доволни от живота си, отколкото средните стойности в света
  • Значителните печалби в положителна настроения на руските потребители към икономическото състояние на страната рязко падна през 2009 г.
  • Повече от половината от руските потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние
  • През 2009 г. руснаците са приели по-отрицателна гледна точка за икономиката, отколкото лична ситуация
  • Руснаците са по-песимистично настроени за икономическите условия в страната им и че те ще продължат, отколкото за личните си финанси
  • Фокусираното в бъдещето икономическо доверие на руснаците е по-скоро положително, отколкото отрицателно, но все пак намалява през 2009 г.
  • Руснаците управляват финансите си по-внимателно с оглед на кризата, а повече от една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки
  • Руските потребители като цяло не са склонни да продължат да разчитат на кредит и демонстрират нарастваща нужда да спестяват пари.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес сред руснаците
  • Руснаците са по-малко податливи на умора от световните потребители, но също толкова се са с впечатлението, че работата им и личния живот са се влошили
  • Две трети от руснаците казват, че са се почувствали щастлив само от време на време през последния месец
  • Много руснаци са все повече стойностно съзнателни след икономическия спад и то в по-голяма степен, отколкото хората в световен мащаб
  • Руските потребители придават голямо значение на качеството при вземането на решения, къде ще пазаруват.
  • Руските потребители на хранителни стоки полагат повече усилия да променят мястото, където пазаруват и да използват предварително определен списък за пазаруване през 2009 г.
  • Тъй като глобалната икономическа криза се задълбочи, така също и степента, в която руските потребители са били принудени да жертват някои от любимите си марки
  • Да бъдат видени с "правилната марка" е от подобно значение за руски и за американските потребители.
  • Повече от една трета от руските потребители гледат на марки, собственост на магазините, като основната причина да пазаруват в даден магазин
  • По-малко от една четвърт от руските купувачи периодически купуват марка, собственост на магазина, в опит да спестят пари
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Руснаците става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките считани за най-влиятелните за това, каква храна и напитки купуват руснаците, подчертават значението да живеят добре за по-малко пари
  • Разходите за храни на дребно в Руската са нараснали значително през последното десетилетие
  • Руснаците предприемат различните тактики, за да намалят разходите си за храни и напитки, като най-значителен акцент се поставя върху готвене повече в дома
  • Мнозинството от руснаците готви вечеря у дома без полуфабрикати пет или повече пъти седмично
  • Налице е леко увеличение сред респондентите в склонността на руснаците да ядат храна за вкъщи, у дома
  • Руснаците са по-малко сигурни за разликите между марките, собственост на магазините и марковите топли напитки, отколкото на други категории
  • Руските потребители са много внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Руските купувачи на продукти за лична хигиена и козметика стават по-съзнателни за цената и стойността през 2008 г., но показват малко желание да се жертва качество
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и козметика от Русия и на други места са силно ценово съзнателни, макар и имиджа на марката да е от съществено значение за руснаците
  • Само 22% от руските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати или пазарно водещи марки
  • Руските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират през 2008-09
  • Съзнанието за стойност сред руските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху потреблението у дома на алкохолни напитки през 2008-09
  • Руските консуматори на алкохол, може би повлияни от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Почти една трета от руските консуматори на алкохол са силно повлияни от промоционални оферти за алкохол напитки
  • Само малка част от руските консуматори на алкохол смятат, че друга марка алкохолни напитки са добра алтернатива на водещия на пазара или известни марки
  • Руските консуматори на алкохол са по-малко вероятно да бъдат скептични по отношение на марка бира, собственост на магазина в сравнение с вина и спиртни напитки
  • Руснаците стават все по-привързани към своите любими марки алкохолни напитки, със засилването на глобалната икономическа криза
  • Руснаците стават все по ценово съзнателни, което влияе на тяхното покупки на стоки за домакинството
  • През 2008 г. руските потребители на стоки за поддържане на домакинството и перилни препарати са правили своя избит избор с по-голямо отчитане на цена / стойност, но те показа и постоянно желание за качеството чрез ефикасност.
  • Руските потребители ценят чистота, до известна степен не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят времето, което прекарват в подобни задължения.
  • Близо три четвърти от руските потребители са "чести" потребителите на продукти за поддържане на домакинството на основата на стойност за парите
  • По-малко от една четвърт от руските потребители редовно купуват стоки за поддържане на домакинството от марки, собственост на магазините, за да спестят пари
  • Една малка част от руските потребители считат продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати от марка, собственост на магазина, че са по-добри от марковите си маркови еквиваленти

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)