сряда, 3 октомври 2012 г.

Белгийска бира

От тази снимка научих, че в България вече се внася една прословута белгийска бира:



бирата със синьото фолио на капачката се нарича „делириум тременс“
Ако истате да пробвате Делириум бири, богат асортимент има в заведение „Канаал“, намиращо се на бул. „Мадрид“, точно срещу Малък градски театър зад канала.

Тази бира се произвежда в белгийски манастир в малки количества колкото да могат да си покриват разходите на манастира. Наврмето цената е била под 3 евро на бутика, защото се е произвеждала в малки количества.  Правили са светло, тъмно и средно, като всяка седмица се вари един от тези видове, но не и трите.

За да се сдобиеш с така бира е трябвло предваритена завка по телефона. Дори си записвали номера на колата, с която ще дойде купувача и се е давало само по една каса на човек.  Съответно това е била добра предпоставка за полулегална препродажба, като цената в Брюксел надхвърляла 10 Евро.

Сега вече монасите са спрели преките продажби.  Продават на еднро големи количества в търговските вериги.  Целта е монасите да престанат да се занимават с навалицата и да съберат пари за поддръжка на манастира.


На Westvleteren пивоварна (Brouwerij Westvleteren) е белгийската пивоварна, основана през 1838 г. вътре в трапист Abbey на Свети Sixtus на Westvleteren в белгийската община Vleteren , не далеч от хмел за производство на град Poperinge и средновековния град Ипр .Пивоварната и неговите бири обикновено са по-като Westvleteren. На пивоварната три бири са придобили международна репутация за вкус и качество, както и ограничената наличност на бирата, която не се вари на обичайните търговски изисквания. [ редактиране ] Трапистки монасите от Catsberg манастир, разположен във Франция, основана Sixtus St манастир през 1831. През 1838 г. пивоварната в Westvleteren започнала. [1] През 1850 г. някои от монасите основава Нотр-Дам дьо Scourmont манастир, който също се приготвя трапист бира . Време на Втората световна войни I и II, Westvleteren пивоварна продължи да работи, макар и с по-ниска мощност. Пивоварната е само трапист да запазят медни съдове в целия войните на други пивоварни мед, спасен от германците за техните военни усилия. В Първата световна война това е дължи най-вече на абатството не е окупирана от германците, но вместо да се грижат за ранените войници на съюзниците. [1] През 1931 г. абатството започва да продава бира на широката общественост, като само сервира бира за гостите и посетителите на до този момент. [1] През 1946 г. Св.Пивоварна на bernardus в близост до Watou получи лиценз да варят бира под името "Св. Sixtus. Това споразумение приключи през 1992 г.; Св. Bernardus приготвя бири на подобни стилове, но под собственото си име. [2] Същата година, абатството откри своя нова пивоварна да замени по-старо оборудване. [2]История Пивоварната в момента работят три светски работници за различни задачи с ръчно на труда, но основната пивоварната се извършва само от монасите. Това е единственият трапист пивоварна, където монасите все още прави всичко на пивоварната. От 26 Cistercians, които пребивават в абатството, петима монаси стартирате пивоварна, с още пет, които помагат по време на бутилиране. [1] [3] [ редактиране ]Бизнес ориентации Westvleteren Посетителски център Както и при всички други трапистки пивоварни, бирата се продават само с цел да се подкрепи финансово манастира и други благотворителни каузи. Докато пивоварната е бизнес по дефиниция (неговата цел е да правят пари), не съществуват за чистите мотиви на печалба, и те го правят без реклама, с изключение на малък знак извън абатството, което означава, че ежедневно наличието на всяка бира. Монаси са многократно е заявявал, че те само варя достатъчно бира, за да стартирате манастир, и ще направи не повече, отколкото те трябва да продават, независимо на търсенето. По време на Втората световна война, пивоварната спрял доставката на търговци на едро и оттогава те продават само на индивидуални купувачи в лицето на пивоварна или обратното посетителския център. Тези методи срещу съвременните методи, обаче, както е посочено от Отца Abbott на откриването на нова пивоварна "Ние не са пивовари. Ние сме монаси. Бира, за да може да си позволи да бъде монаси.". [4] [ редактиране ]Beers Westvleteren бири. В чашата е 12 ° Пивоварната в момента приготвя три бири: Westvleteren Blonde (зелена капачка), 5,8% ABV , въведен на 10 юни 1999. Westvleteren 8 (синя капачка) (по-рано Extra), 8% ABV. Westvleteren 12 (жълта капачка) (по-рано Abt), 10,2% ABV, въведен през 1940 г.. До 1999 г. пивоварната произвежда 6,2% АБВ тъмна бира и запалка 4 °, което служи като монасите маса бира , но те ​​бяха заменени с блондинката. 8 и 12 са бутилка климатик и се счита, че имат дълъг срок на годност , като някои пиячи предпочитат вкуса, когато бири са били съхранявани в продължение на няколко години. Съставките са мая, хмел, малц, захар, карамел и вода. Бутилките са били продадени без етикети от 1945 г. насам. Всички законово изискваната информация се отпечатва върху короната върхове.Поради тази липса на пространство, Westvleteren бири са единствените трапистки бири, които нямат официален трапист лого показва на бутилката. Логото е отпечатан върху характерните дървени щайги. Всички бутилки, които са етикетирани са ги добавя неофициално от други.Например, някои вносители в САЩ етикет на бутилките, за да се съобразят с местните разпоредби. [ редактиране ]Наличност В момента, бирата е на цена от € 30.00 (блондинка), € 34,00 (8 °) и € 39.00 (12 °) на 24-бутилка щайга (с изключение на бутилката / щайга депозит). Депозит за празни бутилки и щайгата: 12 EUR (9.60 EUR за щайга плюс 0,10 лв. за бутилка). Очила, специално предназначени да пият бира, могат да бъдат закупени в абатството в опаковки от 6 за 17 евро. Купувачите първоначално са били ограничени до десет 24 бутилки каси бира на кола, но бирата се е увеличил в популярност, това е първа намален до пет, след това до три и сега до две или едно каси. За Westvleteren 12 през 2009 г., е ограничена до един случай. При подаване на поръчка сега, вида и количеството на бира на разположение за продажба са разкрити. Продажбите се ограничава до една поръчка на всеки 60 дни на човек на регистрационния номер и телефонен номер. Също така, бирата трябва да бъдат запазени предварително на техния "beerphone". [5] Монасите не продава бира на лица, които карат до абатството с надеждата да закупят бира. Причината за това е да се премахне търговска препродажба, и по този начин да даде възможност на всички посетители за закупуване на продукта. Текущото производство е 4750 хектолитра (60000 случая) на година, а е останала същата от 1946 година. [5] Освен от самата пивоварна, единственият друг официален пункт за продажба на бира е собственост абатството в Германия Vrede , кафе-сладкарница и посетителски център срещу абатството. Всички бири могат да бъдат закупени за незабавна консумация или за вкъщи, в зависимост от наличността (обаче, цените са по-високи, отколкото в абатството). Често не се бира в магазина. Магазинът продава сирена, произведени в абатството, раздели мая (мая за бира, но мъртъв мая за здравето) и други трапистки продукти. Купувачите на бирата получават разписка с Niet verder verkopen ("Не препродават"), отпечатана върху нея. Абатството е много срещу препродажба на своята бира, и това е тяхното желание, че бирата е само налични на пазара в двете официалните точки за продажба. За тази цел всяка Westvleteren бира, която се продава никъде другаде по света е сив пазар набира, тъй като няма търговци на едро или заведения са снабдени с бирата. Абатството активно се работи за премахване на незаконните продажби, [5] и като цяло само се съгласява да интервюта за медиите да разпространяват своето послание срещу незаконно продадени Westvleteren бира за пиене. [6] Westvleteren XII с опаковки за подаръци и очила Пивоварната и белгийски търговец на дребно Colruyt водят пакет подарък (6 бутилки Westvleteren 12, 2 чаши) за продажба, само срещу размяна на промоционални талони, отпечатани в избрани медии. Гол на продажбите е за повишаване на доходите, за да се осигурят средства за спешни и неотложни ремонти в манастира. Предлага се от 2 ноември, 2011, продажбите ще бъдат ограничени до 93,000 опаковки. Една опаковка на купон на 25,00 евро / пакет. Всички приходи от продажбата ще отидат за проект за обновяване. Това е първата в историята на пивоварната. (Източник: Het Nieuwsblad, 14 октомври, 2011) На 4 ноември 2011 г., беше обявено, че САЩ вносител Шелтън Brothers ще се внася 7 760 подарък опаковки, състоящи се от 6 бутилки Westvleteren 12 и две чаши, които започват през април 2012 г.. Също се споменава е, че Манекен Brusel Вносът на Остин, Тексас ще бъде внос на неназована сума на бирата на американския пазар. Ценообразуването е да бъдат определени. [7] и подаръци опаковки са на разположение на участниците на Шелтън Brothers бирения фестивал през юни 2012 г. на цена от $ 85. [8] [ редактиране ]Международна репутация Много пиячи на бира класира Westvleteren 12 сред любимите си бира. [9] [10] 8 и Blonde високо класиране на бира рейтинг уебсайтове. През юни 2005 г. когато Westvleteren дванадесет отново бе изтъкнато като "най-добрата бира в света", новинарски организации след това и се появяват статии, в международната преса, подчертавайки бирата класиране и необичайни бизнес политики. След тези събития интерес изход Westvleteren се увеличи и истории наличност абатството е ниско, принуждавайки монаси, за да се намали количеството на бирата, продавана за всеки клиент. В интервю, монах Марк Боде обясни, че абатството не е имал намерение да увеличава производството си, въпреки търсенето: "Ние правим бирата за живеене, но ние не живеем за бира" [3] Въпреки популярността, монасите от Сейнт Sixtus продължава да намалява почти всички заявки за интервю и посещение, и не се радва на вниманието, което те са получили.Монашески посетителите на абатството обикновено се обърна, вместо да бъдат насочени към центъра срещу посетителя, където има информация за абатството и пивоварната. Те са заявили желание да произвеждат само толкова бира, колкото е необходимо за финансиране на общността. [3] [ редактиране ] Източници Хората казват, че като я пиеш и ти разваля вкуса към бирата, защото вече трудно пиеш друга.

1 коментар:

  1. Тази снимка е направена на "Пловдивски панаир" 2012 на щтанда на Белгия. На снимката се вижда една скромна част от бирите, които предлагаме на българския пазар. Фирмата ни вече може да се похвали и със собствен специализиран магазин, където имате възможността да опитате над 70 вида от най- хубавата белгийска бира! За да видите малка част от тях и снимки на самиш магазин посетете страницата ни във Facebook- http://www.facebook.com/#!/pages/Best-Belgium-Beer-Bulgaria/393312504059537

    ОтговорИзтриване

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)