вторник, 18 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Индия

  • Разбирането за това как рецесията влияние дух индианците нагласи и потребление е от жизненоважно значение
  • В рецесия мислене разпространени сред световните потребители не е толкова значително, сред индийските граждани
  • Повечето индийци чувстват, че са останали сравнително устойчиви на кризата
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху индианците начин на живот
  • Тенденция: Доверието на потребителите в Индия през 2009 г. се характеризира с предпазлив оптимизъм
  • Индианците са като цяло доволни от качеството им на живот, въпреки че по-разделени по отношение на countrys цялостната посока
  • Различните нагласи за състоянието на нацията отразяват различни социални неравенства в Индия
  • Ключови изводи и последици: индианците настроение по отношение на ръководенето на страната е леко обезсърчително, но те остават относително оптимистично настроени за подобряване на качеството им на живот
  • Тенденция: индийски потребители все още имат много на доверие във финансовата си сигурност и перспективи за бъдещето на икономиката
  • По-малко от половината от индийските потребителите са доволни от финансовото си състояние
  • Възприятия за икономиката, сигурността в работното място, финансовото състояние и пазара на недвижими имоти в Индия са в голяма степен остава положителен, и има широко оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Индийските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • По-голямата част от индийските потребители полагат големи усилия да спестяват и са все по-предпазливи разчитат на кредит
  • Ключови изводи и последици: индианците стана малко по-сигурни в своята финансова ситуация, в 2008-09, но се очаква подобрение до края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на индианците с увеличени нива на стрес и умора
  • Стресът нива са били негативно засегнати по време на финансовата криза
  • Работа и личния живот е била засегната от задълбочаване спад
  • Нивата на щастие у на някои индийски граждани е намалял в резултат на глобалната икономическа криза, но като цяло настроението запазва подобряване
  • Ключови изводи и последици: стремят индийски граждани доклад повишаване на стреса и умората, но сме уверени, че това няма да идва към края на 2009 г.
  • Наблюдение: индийски потребители по своята същност са цена и стойността им в съзнание, и този манталитет се задълбочи допълнително след световната икономическа криза
  • Индийски потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Ценовата съзнателност има силно влияние, когато индианците купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание цена на индийските потребители се задълбочи и се отразява от избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха като индийски купувачи, които се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Индийските потребители, които са развили склонност към чуждите марки, започват да се откажат от някои от любимите си марки, тъй като те обмислят изборите си повече.
  • Марките, собственост на магазинитеи са потенциално готова да привлече съзнанието за стойност индийските купувачи в кризата
  • Ключови изводи и последствия: на вкоренени съзнание стойността на индийските потребители, в комбинация с настоящите си отразяващи модели на потребление, ще създаде оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: индианците се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за храна и безалкохолни напитки покупки и подготовка, но и склонност към качеството е видно също,
  • Индийските потребители се насочват към по-висококачествена храна и напитки, но са все още силно цена / стойност в съзнание
  • Много индийски купувачите считат храни и напитки от марка, собственост на магазина, като идентични с известните маркови еквиваленти.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома е имало, а конкуренцията между частните етикета и водещите марки в храни и безалкохолни напитки, изглежда се ожесточава, местния частен labelers може да се възползва от благоприятно възприятията на потребителите
  • Наблюдение: Значителното мнозинство на индийските потребители навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните са устойчиви на рецесията.
  • По-голямата част от индийски граждани са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Индия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Индийските потребители са запознати от продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини., но силно име стойността на търговската марка
  • Ключови изводи и последици: индийски потребители моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Индийски предпочитания на потребителите консумацията на алкохол отразява нежеланието да търгуват надолу
  • Индийски консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за алкохол, но близо една трета доклад пият повече
  • Съзнанието за стойност е имал подобен ефект върху индианците в дома алкохолни напитки избор в сравнение с техните извън дома избор
  • Частни проникване етикета алкохол в Индия е ниско, което води до несигурност относно сравнителната качество срещу маркови еквиваленти
  • Навици и съвсем да имат повече влияние върху покупките индианците алкохол от цената
  • Ключови изводи и последици: има малка промяна за по-голямата част от Индийския консуматори на алкохол което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: индийски домакинствата грижи закупуване предпочитания са силно форма по Ценовата съзнателност независимо от икономическия спад
  • Ценово ръководената стойност е все още най-влиятелният фактор за индийски продукти за дома и перилни препарати, но предпочитания отразяват други важни влияния
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Индия е малка, но индийците не е задължително да възприемат значителен компромис от закупуване на магазин маркови продукти
  • Ключови изводи и последици: индианците свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите си неприязън към домакинската работа, което ги прави малко по-съзнателни за качеството.

  • Datamonitors рецесия и възстановяване портал ще позволи на отрасъла да се идентифицират постоянно появяващите се възможности и да следите какво се случва в индийската икономика, тъй като развива
  • В края на април 2009 г., повече от половината от индийските потребители се съгласиха, че страната е в рецесия
  • Над една четвърт от индийската потребителите са почувствали въздействието на рецесията
  • Индийски потребителите са разделени по отношение на перспективите си страна, като е, но това не е сериозно повлияна тяхното разбиране по отношение на качеството на живот
  • Индианците виждания за countrys общата насока са подобни през последните няколко години
  • Икономически / финансови нужди на върха на класацията на лични се отнася, притежавани от индийски и китайски граждани, независимо от нарастващото доверие в нарастващите им просперитет
  • В течение на 2008 г. и 2009 г., индианците са изразили значително по-високи позитивност за икономическата ситуация в страната в сравнение с гражданите на САЩ
  • Индианци добре дошли на свободна пазарна икономика като видял просперитет нараства и след countrys икономическа либерализация в началото на 1990
  • Индийски и китайски граждани са изключително оптимистично настроени за перспективите на гражданите в съответните страни
  • По-малко от една четвърт от индианците в момента недоволни от финансовото си състояние
  • Индианците негативизъм по отношение на икономиката като цяло е по-голям от този, посочен за личното им състояние
  • В съответствие с много бъдещи насочени изследвания през последните десетина години, индийци като цяло предвиждат значителни подобрения гледам напред към по-късните стадии на 2009 г.
  • Бъдещето насочени икономическото доверие на индианците очаква до 2010 г. е много силна
  • Три четвърти от индийските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета от лицата доклад трудности при плащането на всички сметки
  • Индианците заяви нежеланието да се използват кредитни повече от два пъти между август 2008 и април 2009
  • Свързани с труда стрес в Индия отразява житейска философия за много, тъй като те се стремят към благоденствие
  • Индийското общество става все по-материалистична фона на увеличаване на благосъстоянието в страната
  • Икономическата криза също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес сред индианците, но по-малко отколкото на други места
  • Индийци са склонни към умора, докато едно на пет опита за влошаване баланъст между работата и личния живот в периода от октомври 2008 до април 2009 г.
  • Малко индийски граждани от други места става по-щастлив през октомври 2008 г. до април 2009 г
  • Близо две трети от индийските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е по-голямо влияние от по-ниски цени или навик над местата, където индианците напазаруват.то на хранителни продукти
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, когато индийските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват
  • Един-в-четири индийски потребители са пожертвани любимите си марки да се спестят пари
  • Да видят с право марката е важна част от развиващите се култури, характеризиращи потребителите на развиващите се пазари в Азия
  • Почти един на всеки пет индийски купувачи, които периодически се купуват марка, собственост на магазина / магазин маркови продукти, в опит да се спестят пари, но това е доста под средните стойности в света
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Индийските потребители са все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки избор през 2008 г., но те са склонни да правят компромиси с качеството
  • Индийците придават голямо значение на значителна гама от храни и напитки функции / качества при вземането на продуктите селекции
  • Индийски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки прекарват
  • Индийски потребителите са направили по-големи усилия да се готви една вечеря у дома от нулата в периода между август 2008 и април 2009
  • Наблюдава се значително намаляване на дела на индийския потребителите яде храна за вкъщи храна у дома си през 2009 г. в сравнение с 2008 г.
  • Индийски потребителите са разделени в своите възприятия на известни марки хранителни продукти, безалкохолни напитки и топли напитки в сравнение с еквивалентните продукти с марки на вериги магазини.
  • По-голямата част от индийците са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • В манталитет, който съответства на идеологията на самостоятелно търговска марка и модернизация на страната като цяло, индийци смятат, че физическата привлекателност в крайна сметка ще бъде благоприятна за осигуряване на повече възможности в живота
  • Две трети от Индия за Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване стават все по-съзнателни за цената и стойността през 2008 г., но те показаха, малко желание да се жертва за качество
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Индия са по-склонни да купуват продукти на основата на рутинни и имиджа на марката
  • По-малка част от потребителите считат индийски считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки от тези, които мислят по друг начин
  • Индийските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • По-голямата част от Индийския консуматори на алкохол прави не повече или по-малко усилия, за да се стойност в съзнание в техните алкохолни напитки покупки
  • Индийски консуматори на алкохол, може би повлиян от все по-голям смисъл на право, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Шест от общо 10 индийски консуматори на алкохол са силно повлияни от алкохолна напитка, промоционални оферти, които е по-висок, отколкото потребителите другаде
  • Малко над една пета от индийските консуматори на алкохол се смята, че друга марка алкохолни напитки са добри алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки
  • Индианците са до голяма степен са запознати с или без опит консуматори на алкохол на марка, собственост на магазина алкохолни напитки
  • Навик и марка са по-важни за индийски консуматори на алкохол от цената
  • Цената е най-влиятелният фактор в индийски продукти за дома и перилни препарати
  • Индийски битови и избор пералня профил са до голяма степен непроменен през 2008 г., но покупателната насоки е отново отрази на качеството и стойността / разходи фокус
  • Индианците ценят чистотата, по своята същност не харесвам домакинството и се стреми да намали размера на време което прекарват в подобни задължения
  • Седем от общо 10 индийски потребители редовно закупуване на продуктите за грижа домакинството, въз основа на стойност за парите, които е по-високо от потребителите в 17 страни
  • Сравнително малка част от индийските потребители редовно купуват стоки за грижа за домакинството от марки, собственост на вериги магазини, за да спестят пари.
  • Малка част от индийските купувачи намират продукти за домакинството и перилни препарати от марки, собственост на вериги магазин, да бъдат по-добри от марковите еквиваленти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)