вторник, 18 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Великобритания

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението към и на действителното потребление е от жизненоважно значение.
  • Вътрешното усещане за рецесия на потребители от Обединеното кралство се задълбочава с разпространението на убеждението, че те живеят в рецесия.
  • Икономическият спад имаше забележим ефект върху начина на живот на повече от половината потребители в Обединеното кралство.
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начина на живот на потребители от Обединеното кралство.
  • Тенденция: Ниското доверие на потребителите се отразява като обща негативна перспектива сред потребителите от Обединеното кралство.
  • Гражданите на Обединеното кралство обикновено са песимистични за това как се развиват нещата и изглежда, че това се отразява отрицателно на възприятия им за качество на живот.
  • Ключови изводи и последици: настроенията у населението в Обединеното кралство допълнително се е влошило и по-малко от половината изразяват изрично задоволство от качеството им на живот.
  • Тенденция: потребителите във Великобритания са загубили доверие във финансовите си за сигурност и в отговор са по-внимателни.
  • Удовлетвореността от финансовото състояние е ниска сред потребителите от Обединеното кралство.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища във Великобритания са се влошили и има само ограничен оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Потребителите във Великобритания управляват своите финанси по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Във Великобритания потребителите правят по-големи усилия, за да спестяват, докато негативните нагласи към кредитите наделяват.
  • Ключови изводи и последици: Във Великобритания потребителите са загубили удовлетвореността си от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на потребителите от Обединеното кралство, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивата на стрес са били негативно засегнати по време на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също са се влошили в комбинация със задълбочаването икономическия спад.
  • Нивата на щастието у гражданите на Обединеното кралство са намалели в резултат на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Обединеното кралство се нуждаят от емоционално и физическо презареждане.
  • Наблюдение: Във Великобритания потребителите, в резултат на световната икономическа криза стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Във Великобритания потребителите стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки.
  • Съзнанието за цената и стойността имат силно влияние, когато потребителите във Великобритания пазаруват хранителни продукти и въобще как те пазаруват, но качеството все още въпроси от значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност на потребители от Обединеното кралство се е засилило и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката е под голяма заплаха при купувачите от Великобритания, които се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Във Великобритания потребителите започват да се отказват от някои любими марки, тъй като те вече правят обмислят изборите си повече..
  • В кризата марките, собственост на големите вериги, стават все по-привлекателни за купувачите във Великобритания.
  • Ключови изводи и последици: всеобщото съзнание за стойност у купувачите във Великобритания, заедно с техните текущи отразяващи модели на потребление, ще създаде оптимална платформа за текущия растежа на марките, собственост на големите вериги.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителите се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за покупки и приготвяне на храна и безалкохолни напитки.
  • Във Великобритания потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Много купувачи от Великобритания считат, че храните и безалкохолните напитки с марки, собственост на големите вериги са идентични на тези, собственост на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителите не са правили значителни промени в своите режими за лични грижи или в избора си на продукти.
  • Повече от половината от потребителите в Обединеното кралство са се посветили да изглеждат най-добре във всекидневния си живот.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена във Великобритания не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Марките, собственост на големите вериги, и продуктите за разкрасяване и лична хигиена имат относително висока степен на доверие сред потребители от Обединеното кралство.
  • Ключови изводи и последици: за потребителите във Великобритания моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Моделите на потребление и предпочитания на алкохолни напитки във Великобритания не са се променили значително по време на кризата.
  • Потребителите във Великобритания са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Потребителите на алкохол във Великобритания изглежда стават по-съзнателни за стойността при избора си на алкохол за вкъщи.
  • Марките за алкохол, собственост на големите вериги, са по-развити в Обединеното кралство и следователно по-приети като алтернатива сред консуматорите на алкохол във Великобритания.
  • Ключови изводи и последици: за седем от десет във Великобритания има малка или никаква промяна в употребата на алкохол, което показва този продукт е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителските предпочитания за продукти за поддръжка на домакинството са силно повлияни от съзнанието за цената независимо т икономическия спад.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още във Великобритания най-влиятелният фактор за покупка на продукти за поддръжка на дома и битова химия, но предпочитания отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги в Обединеното кралство е малък, но потенциално доходоносен предвид желанията на купувачите за повече стойност.
  • Ключови изводи и последици: потребителите във Великобритания свързват хигиена и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщата им неприязън към домакинската работа, ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Повече от половината от потребителите в Обединеното кралство силно вярват, че страната е в рецесия, което е показателно за за засилващото вътрешно усещане за рецесия сред тях.
  • Само един от всеки пет потребители от Обединеното кралство смята, че начина им на живот не се е променило в контекста на икономическия спад.
  • От лична гледна точка, хората в Европа и Щатите общо взето възприемат 2008г. отрицателно.
  • Потребителите във Великобритания в своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в тяхната страна и по-малко от една трета са доволни от качеството си на живот.
  • Близо половината от потребители от Обединеното кралство в момента са недоволни от финансовото си състояние, но мнозинство асоциира добрите доходи и финансово състояние с чувство за благосъстояние.
  • С покачването на безработицата в Обединеното кралство, се увеличава дела от населението разчитащи на помощите при безработица.
  • Отражението на кризата върху икономиката на Обединеното кралство са били всепризнати.
  • Негативността за икономиката като цяло е по-голямо от това, посочен за личното им състояние.
  • Само 12% от потребителите в Обединеното кралство очакват икономическите условия да се подобрят в периода април-октомври 2009г. и 13% смятат същото за пазар на жилища.
  • Потребителите във Великобритания управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета казват, че имат трудности при плащането на всички сметки в края на месеца.
  • Нежеланието да се използват кредити за поддържане на техния начин на живот и увеличеното желание да се спестят пари е видно сред потребители в Обединеното кралство през 2008 г. и 2009 г.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес във Великобритания.
  • Потребителите във Великобритания са склонни към умора, докато повече от един на всеки пет е имал влошен баланс между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009г.
  • Почти един на всеки трима граждани на Обединеното кралство е станал по-малко щастлив след периода от октомври 2008 до април 2009 година.
  • Значително по-голямата част от потребители в Обединеното кралство са по-съзнателни за стойността в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти
  • има по-голямо влияние от по-ниските цени или навика повече, ако хората в Обединеното кралство, така че техните търговски което е показателно за искам по всичко стойност за парите купувач манталитет
  • е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Обединеното кралство, така че техните търговски което е показателно за искам по всичко стойност за парите купувач манталитет
  • Значителният успех на Aldi през 2008-09 произтича от големите рейтинги на удовлетвореност спрямо цена и качество.
  • Икономическата криза ще създаде нова динамика в битката за пазарен дял между супермаркетите във Великобритания.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, къде потребителите във Великобритания купуват хранителни стоки и как те пазаруват.
  • Със засилването на спада се засили и степента, в която потребителите във Великобритания са били принудени да жертват някои от любимите си марки.
  • Повече от една трета от купувачите във Великобритания постоянно купуват продукти от марки собственост на големите вериги магазини, с цел да спестят пари.
  • Асортиментът т стоки с марка, собственост на магазина играе роля за това, къде хората пазаруват, не само в Обединеното кралство, но и в световен мащаб.
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Близо половината от потребители от Обединеното кралство в момента са недоволни от финансовото си състояние, но мнозинство асоциира добрите доходи и финансово състояние с чувство за благосъстояние.
  • Атрибутите на храните и напитките, които най-силно влияят на избора на потребителите в Обединеното кралство, също така подчертават ценова съзнателност, които оформя техните избори.
  • Потребителите във Великобритания възприемат различни подходи за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Има малка промяна в склонността на потребителите в Обединеното кралство да сготвят вечеря у дома си без полуфабрикати.
  • Има малка промяна в склонността на потребителите в Обединеното кралство да ядат „храна за вкъщи” у дома.
  • Във Великобритания потребителите са разделени в мнението си за това как известни марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с марките, собственост на веригите магазини.
  • Във Великобритания потребителите са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Обединеното кралство през 2008г. са станали по-съзнателни за цената и стойността, но показват слабо желание да пожертват качество.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване във Великобритания са силно ценово съзнателни.
  • Около половината от потребители в Обединеното кралство считат, че с козметичните продукти от марки, собственост на магазините, са добра алтернатива на добре познатите или водещите на пазара марки.
  • Във Великобритания потребителите са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Beer Barometer наскоро съобщи, че в Обединеното кралство има значителен спад в обем продажбите на бира през първото тримесечие.
  • Съзнанието за стойност сред консуматорите на алкохол във Великобритания е имало по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Във Великобритания консуматорите на алкохол, може би повлияни от чувството им за собствено право, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Във Великобритания консуматорите на алкохол, които вече са привикнали към промоциите на алкохолни напитки в магазините, са по-силно повлияни от специални оферти, отколкото потребители от други държави.
  • Над една трета от консуматорите на алкохол във Великобритания смятат, че друга марка алкохолни напитки е добра алтернатива на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Алкохолните напитки от марки, собственост на магазините, имат най-малко доверие сред потребители от Обединеното кралство в категорията на бира.
  • Въпреки че във Великобритания консуматорите на алкохол ценово съзнателни, марките също силно оформят предпочитанията.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за потребителите в Обединеното кралство за продукти за дома и перилни препарати.
  • През 2000 г. във Великобритания изборът на продукти за дома и перилни препарати е бил обусловен от по-голямо внимание към цената / стойността, но потребителите показват постоянен интерес към качество и ефикасност.
  • Гражданите на Обединеното кралство ценят чистотата, в своята същност не харесват домакинската работа и се стремят да намалят времето, което прекарват в подобни задължения.
  • Повече от две трети от потребителите в Обединеното кралство са често купувачите на продукти за домакинството, въз основа на „стойност за парите”.
  • Почти една трета от хората във Великобритания са редовно купувачи на стоки за домакинството от марки, собственост на магазините, за да спестят пари.
  • Една малка част от потребителите във Великобритания считат, че продукти за домакинството и перилни препарати от марки, собственост на магазина, са по-добри от маркови еквиваленти, но по-голямата част не намират разлика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Етикети

имена (151) Ски (140) уеб камери (128) Право (121) документи (111) Grand Tour (102) video (100) Ski (97) webcams (93) skiing weather (83) ski resort information (82) банки (66) ски курорти (60) Маркетинг (45) Рила (40) snow reports (37) икономика (35) София (34) Боровец (33) Borovets (27) Родопи (27) история (27) Банско (26) Пампорово (23) проекти (23) здраве (21) интернет (21) планини (21) смях (21) екипировка (20) карта (20) Pamporovo (19) Rila (19) Time (19) health (19) море (19) Bansko (17) лифт (17) resort information (16) eco (15) раница (15) цени (15) язовир (15) Стара Планина (14) връзки (14) деца (14) пътувания (14) хижа (14) Marketing (13) bike (13) Витоша (13) Пирин (13) snow forecast (12) буква С (12) данъци (12) лавини (12) магазини (12) Алеко (11) буква В (11) буква М (11) freeskiing (10) Маршрути (10) буква А (10) ski abroad (9) Пловдив (9) буква Д (9) отбрана (9) празник (9) първа помощ (9) ски чужбина (9) термини (9) map ski area (8) буква Б (8) буква К (8) календар (8) old applications (7) Чепеларе (7) архитектура (7) буква Г (7) буква Н (7) поддръжка на ски (7) сняг (7) футбол (7) буква Е (6) буква Л (6) буква П (6) буква Т (6) видео (6) годишнини (6) град (6) именни дни (6) къщи (6) трафик (6) хидро (6) Rodopy (5) Skype (5) Sofia (5) YouTube (5) vlog (5) буква И (5) буква Х (5) влог (5) кино (5) литература (5) очила (5) село (5) снимка (5) спорт (5) EU projects (4) Ski Bindings (4) boots (4) gsm (4) smart phone (4) Нотариус (4) буква З (4) буква Ф (4) енергетика (4) ски учител (4) слама (4) състезание (4) туризъм (4) упражнения (4) Aleko (3) Maliovitsa (3) Physics (3) Tyrolia (3) brand (3) climb (3) mass (3) sexy (3) shoe size (3) Безбог (3) Мальовица (3) Узана (3) автомобил (3) безопастност (3) буква Ц (3) буква Ш (3) влак (3) времето в момента (3) докторантури (3) недвижими имоти (3) поща (3) пропаганда (3) пълномощно (3) статистика (3) строителство (3) теснолинейка (3) DIN (2) NASA (2) Release Setting (2) Rossignol (2) Vitosha (2) clothes sizes (2) file hosting (2) franchaise (2) relativity (2) replace (2) search (2) БАССЕС (2) Благоевград (2) Добринище (2) Здравец (2) Лале (2) Мусала (2) Осогово (2) Средна гора (2) бедствие (2) буква Ж (2) буква Й (2) буква О (2) буква У (2) буква Ч (2) буква Щ (2) буква Я (2) геометрия (2) гора (2) еко (2) екология (2) електроенергия (2) космос (2) магистрала (2) местност (2) очи (2) парк (2) плакат (2) планиране (2) световно (2) технологии (2) упътвания (2) явление (2) F1 (1) FIS (1) Fieberbrunn (1) Hamlet (1) Hopfgarten (1) Kirchberg (1) Macedonia (1) Norway (1) Reit im Winkl (1) Scheffau (1) Shakespeare (1) Solomon (1) St Johann (1) Söll (1) Tirol (1) Walchsee (1) Zahmer Kaiser (1) apple (1) drone (1) h Pleven (1) hypnosis (1) ibooks (1) ipad (1) iphone (1) ipod (1) mathematic (1) skate (1) tablet (1) telemark (1) trekking (1) Бачево (1) Беклемето (1) Бяла Черква (1) ВЕИ (1) Вежен (1) Ветровал (1) Гела (1) Горна Оряховица (1) Добрила (1) Информация за фирми (1) Камчатка (1) Карлово (1) Картала (1) Кицбюел (1) Ком (1) Копривки (1) Копривщица (1) Леденото езеро (1) Мерцедес (1) Михаел Шумахер (1) Норвегия (1) Офелиите (1) Панагюрище (1) Предела (1) Румъния (1) Русия (1) САЩ (1) Самоков (1) Студенец (1) Формула 1 (1) Църна Могила (1) Черни Връх (1) Япония (1) автомати (1) биатлон (1) био (1) буква Р (1) буква Ъ (1) буква Ь (1) буква Ю (1) великия пост (1) гра (1) градоустройство (1) дрехи (1) дърво (1) запалка (1) култура (1) ландшафт (1) математика (1) мода (1) музей (1) мъдрости (1) олимпиада (1) поддръжка (1) потребители (1) програма (1) реклама (1) синя зона (1) фото (1) х. Дерменка (1) храна (1)