Първият и вторият турове от проекта бяха посветени на културнo-историческия, СПА и уелнес, голф и винения туризъм. Журналистите посетиха значими тракийски паметници в страната, СПА курорти, запознаха се с уникални природни забележителности, опитаха традиционни български ястия и вина.
С новия маршрут МИЕТ ще представи възможностите на България да се развива като целогодишна туристическа дестинация и да предлага зимни туристически услуги – ски ваканции, планинарство, СПА терапии, гурме и винен туризъм и др.
Първата спирка на журналистите ще е Боровец, където те ще имат възможност да се включат в нощно ски спускане. Пътешествието им ще продължи с разглеждане на Рилския манастир и други културни и исторически забележителности по пътя към Банско. В последният ден от пътуването си гостите от Великобритания ще посетят Сандански. Там са предвидени представяне на СПА туризма в България, винена дегустация и релаксиращи процедури. По време на престоя си в България британските журналисти ще се запознаят и с възможностите за развитие на еко- и други форми на алтернативен туризъм у нас, информират от МИЕТ.
Великобритания е ключов пазар за българския туризъм. Около 300 000 жители на Острова са посетили страната ни за ваканция и отдих през 2010 г. Според програмата на Министерството на туризма целенасочената кампания на този пазар трябва да увеличи броя на британските туристи до 500 000 до 2020 г. Освен журналистически турове кампанията обхваща и медийни срещи, пресконференции, уъркшопове, печатна, тв и външна реклама и прочие.
прессъобщение МИЕТ
13 януари 2012 г.
Няма коментари:
Публикуване на коментар