Трите общини Банско, Разлог и Кресна се обединиха за създаването на обща туристическа марка „Пирин". Ръководствата им се договориха да кандидатстват по схема за безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за регионалния туристически маркетинг и маркетинг на дестинациите".
Основната цел е да стане факт въпросната туристическа марка. Тя ще обедини в един атрактивен, конкурентен и привлекателен туристически продукт възможностите за отдих и туризъм в общините в подножието на Пирин планина.Трите общини ще кандидатстват за финансиране на дейности за реклама на региона и популяризирането му като дестинация.
Ще се представят природни, културни, спортни и всякакви други предимства на района за туристите. Финансовата рамка е в границите от 200 000 до 500 000 лева. Водеща община в проекта ще е Банско, а партньори са й Разлог и Кресна. Кметовете имат идея да се направи пътна карта за конкретни дейности, които трябва да бъдат изпълнени до крайния срок 15 март 2012 година.
Те включват и провеждане на обществено обсъждане, на което да се вземе предвид и позицията на хотелиерите, ресторантьорите и жителите на общините. Със спечелването на този проект ще има средства за рекламиране и популяризиране на всички обекти в сферата на туризма в трите общини.
По този начин ще се рекламират и малките семейни хотели и къщи, които сега не могат да отделят средства за маркетинг. Чрез проекта обаче попадат в обединената марка на туристически продукт „Пирин".
Владимир Симеонов
в-к Стандарт
23.11.2011, 10:17
Основната цел е да стане факт въпросната туристическа марка. Тя ще обедини в един атрактивен, конкурентен и привлекателен туристически продукт възможностите за отдих и туризъм в общините в подножието на Пирин планина.Трите общини ще кандидатстват за финансиране на дейности за реклама на региона и популяризирането му като дестинация.
Ще се представят природни, културни, спортни и всякакви други предимства на района за туристите. Финансовата рамка е в границите от 200 000 до 500 000 лева. Водеща община в проекта ще е Банско, а партньори са й Разлог и Кресна. Кметовете имат идея да се направи пътна карта за конкретни дейности, които трябва да бъдат изпълнени до крайния срок 15 март 2012 година.
Те включват и провеждане на обществено обсъждане, на което да се вземе предвид и позицията на хотелиерите, ресторантьорите и жителите на общините. Със спечелването на този проект ще има средства за рекламиране и популяризиране на всички обекти в сферата на туризма в трите общини.
По този начин ще се рекламират и малките семейни хотели и къщи, които сега не могат да отделят средства за маркетинг. Чрез проекта обаче попадат в обединената марка на туристически продукт „Пирин".
Владимир Симеонов
в-к Стандарт
23.11.2011, 10:17
Няма коментари:
Публикуване на коментар